Skip to main content

Hoe kan ik mijn aankopen laten bezorgen?

Als u uw aankopen niet zelf kunt afhalen, staan onze diensten klaar om uw vragen en verzoeken om verzending en levering te beantwoorden.

Voor alle vragen kunt u schrijven naar het volgende adres: regie@millon.com.

- IN BELGIË

Als u een zending nodig hebt en geen vervoerder hebt, stelt het MILLON-team u voor een offerte aan te vragen:

- ofwel via Mail Boxes (MBE) via deze formulier of per e-mail: mbebrussels@mbebelgium.be.

- of via The Packengers per e-mail: hello@thepackengers.com

Zij zorgen voor het ophalen, verpakken, vervoeren en factureren van de service ter plaatse.

Een keer per maand is er een pendeldienst tussen Millon Brussel en Millon Parijs (19 rue de la Grange Batelière, 75009 Parijs). Als u in Frankrijk of de Benelux woont en een aankoop hebt gedaan in onze veilingzalen in Brussel of Parijs, kunt u deze afhalen in een van onze twee zalen. Breng ons per e-mail op de hoogte van uw keuze, zodat wij dit kunnen bevestigen.

Wij kunnen u ook in contact brengen met lokaal transport dat wij kennen en waarmee wij gewend zijn samen te werken.

- IN PARIJS

MILLON levert aan u in de regio Île-de-France (40 km rond Parijs).

Onze bezorgers beginnen hun ronde om 7 uur 's ochtends en bellen u een uur voor aankomst bij u thuis, een week na betaling van uw zending. Als u een offerte wilt, kunt u schrijven naar livraison@millon.com.

Een onafhankelijke partner, The Packengers, biedt zijn diensten aan. De transport- en verzendofferte is zeer snel beschikbaar.

Voor meer informatie kunt u contact met hen opnemen via: hello@thepackengers.com.

Ons nieuws en onze evenementen interesseren u,
abonneren!

Skip to top