Skip to main content

Hoe kan ik de werken die ik heb gekocht terugtrekken?

Kavels worden aan u geleverd na volledige betaling, contant, van uw toewijzingsbon.

Als u aanwezig bent, kunt u uw aankopen direct na de verkoop ophalen. Als u op afstand koopt, moet u een afspraak maken, afhankelijk van de voorwaarden van elke verkoop.

De locatie waar uw aankoop wordt opgeslagen, staat vermeld op uw veilingbewijs.

Om een afspraak te maken voor het ophalen van uw aankopen:

Voor een aankoop bij MILLON Benelux is er maar één adres: benelux@millon.com. Gelieve minstens 48 uur op voorhand een afspraak te maken met ons team (afspraak van maandag tot vrijdag van 10u tot 12u en van 14u tot 18u).

Voor een aankoop in PARIJS is er maar één adres: accueil@millon.com (afspraak van maandag tot vrijdag van 10u tot 12u45 en van 14u tot 17u).

MILLON heeft verschillende opslagruimten, dus de kavels zijn niet altijd op de plaats van uw verkoop.

Neem de tijd om op uw slip of in de algemene verkoopvoorwaarden of in onze automatische herinneringsmails te controleren waar u uw aankopen kunt afhalen.

Natuurlijk staan de verantwoordelijken van de verkoop vermeld op de homepage klaar om u te helpen!

MILLON slaat uw aankoop gratis 45 dagen op (met uitzondering van de opslag in Hôtel Drouot, Parijs) terwijl u op uw transportmiddel wacht.

Ons nieuws en onze evenementen interesseren u,
abonneren!

Skip to top