Skip to main content

Achat

MILLON organise plus de 300 ventes aux enchères par an dans ses salles de Bruxelles et les autres du groupe dont Paris, ou lors d’évènements en France ou à l’international.

La totalité des lots présentés a été expertisée par nos soins. Nous restons à votre disposition pour vous fournir des informations supplémentaires sur l’état de chaque lot.

Préalablement à la vente, vous pouvez voir les objets lors de nos expositions publiques. Si vous ne pouvez pas vous y rendre, n’hésitez pas à solliciter des rapports de condition.

Que votre achat ait été effectué en salle ou bien à distance, n’hésitez pas à poser vos questions directement à l’expert ou au responsable de la vente dont les coordonnées figurent dans chaque catalogue de vente.

Afin d’être le mieux préparé à la vente aux enchères, vous trouverez ci-dessous les réponses aux questions qui nous sont fréquemment posées.

The most asked questions

Wat zijn de kosten van kopen op een veiling?

Wat zijn de kosten voor de koper? De kosten voor de koper worden berekend op basis van de hamerprijs. Ze worden opgeteld bij het uiteindelijke bod. Als je een object koopt voor €100 en het tarief is 25% inclusief belasting, betekent dit dat je voor een hamerprijs van €100 €125 moet betalen.

Lees meer

Hoe kan ik mijn aankopen laten bezorgen?

Als u uw aankopen niet zelf kunt afhalen, staan onze diensten klaar om uw vragen en verzoeken om verzending en levering te beantwoorden.Voor alle vragen kunt u schrijven naar het volgende adres: regie@millon.com.- IN BELGIËAls u een zending nodig hebt en geen vervoerder hebt, stelt het MILLON-team u voor een offerte aan te vragen:- ofwel via Mail Boxes (MBE

Lees meer

Wat zijn de algemene verkoopvoorwaarden?

De verkoopvoorwaarden van MILLON worden voor elke verkoop vermeld achteraan in de betreffende verkoopcatalogi en op de website.Deze verkoopvoorwaarden, die verplicht zijn voor elk veilinghuis, vormen de voorwaarden waarop onze onderneming zich verbindt tegenover onze kopers.

Lees meer

Hoe kan ik de werken die ik heb gekocht terugtrekken?

Kavels worden aan u geleverd na volledige betaling, contant, van uw toewijzingsbon.Als u aanwezig bent, kunt u uw aankopen direct na de verkoop ophalen.

Lees meer

Hoe betaal ik voor de prijzen die ik heb gewonnen?

Als u aanwezig bent in de veilingzaal:Voordat u deelneemt aan de veiling, registreren wij u bij de gerechtsdeurwaarder en geven wij u een genummerd paddle.Deze paddle wordt gebruikt om u tijdens de verkoop te identificeren wanneer u uw biedingen uitbrengt.Een notulist die naast de veilingmeester staat, is tot het einde van de verkoop beschikbaar om de betaling van uw kavels af te ronden en u ee

Lees meer

Hoe koop ik op een openbare veiling?

GET INFORMEDOp onze websitevindt u de kalender van alle aanstaande verkopen , zowel binnen- en "live" verkopen als "online" verkopen.Verkoopcatalogi kunnen online worden bekeken in PDF-versie op de website of op papier.Als de catalogus voor de verkoop waarin u geïnteresseerd bent nog niet compleet is, kunt u zich registreren en per e-mail op de hoogte worden gesteld zodra de

Lees meer

Waarom en hoe registreer ik me op de millon.be website?

Voordat u kunt deelnemen aan een van onze veilingen, een inkooporder kunt plaatsen of telefonisch kunt deelnemen vanaf deze site, moet u een MILLON account hebben.Het registreren is heel eenvoudig:Ons team kan u op verzoek helpen.U kunt ook heel eenvoudig een account aanmaken op onze site.Het hebben van een account geopend en gevalideerd bij Millon stelt u in staat autonoom te zijn, uw veilinge

Lees meer

Ons nieuws en onze evenementen interesseren u,
abonneren!

Skip to top